X
GO

Blogu

Kërko Blog

19 dhjetor 2018 Autori: Rrustem Loshi

Të gjitha programet që ne i përdorim si p.sh. sistemi operativ Windows apo programet si Word, Excel, Power Point, madje edhe në ueb si Gmail, facebook, twitter apo kjo faqe ku ju jeni duke lexuar këtë artikull, janë të shkruara me një nga gjuhët e programimit. 

Gjuhët programore, që janë me mijëra të tilla, i ndajmë në dy grupe të mëdha, dhe atë në gjuhë të larta dhe gjuhë të ulëta programore, varësisht se sa afër shfrytëzuesit apo procesorit janë ato.

16 dhjetor 2018 Autori: Ragip Avdijaj

Procesi i menaxhimit të problemeve të TI-s në ITIL ka shumë hapa, dhe secili është shumë i rëndësishëm për suksesin e procesit dhe për cilësinë e shërbimit të ofruar.

11 dhjetor 2018 Autori: Ragip Avdijaj

Menaxhimi i problemeve mendohet si një proces reaktiv, për faktin që ai thirret pasi të ndodhë incidenti, por në të vërtetë ai është pro-aktiv, pasi qëllimi i tij është të sigurojë që incidentet të mos përsëriten në të ardhmen, ose së paku të minimizohet ndikimi i tyre.

10 dhjetor 2018 Autori: Ragip Avdijaj

Menaxhimi i incidenteve në TI është një fushë e menaxhimit të shërbimeve të TI-s (IT Service Management – ITSM) në të cilën, ekipi i teknologjisë së informacionit kërkon të kthejë një aplikacion, softuer apo shërbim të rrjetit në operacionet e tij normale sa më shpejt që të jetë e mundur pas një ngjarjeje të papritur.

 

27 nëntor 2018 Autori: Rrustem Loshi

Çdo ditë e më shumë po i ofrohemi vitit të ri, i cili duket sa premtues po aq edhe sfidues. Shohim se sa shpresë na japin zhvillimi i Inteligjencës Artificiale (IA) dhe aplikimi i saj tek Mësimi i Makinave (MM) (Machine Learning), shohim se si Blockchain-i shkon në drejtim te të bërit inovacioni teknologjik më premtues i këtij shekulli.

Derisa të gjitha këto teknologji marrin vëmendjen e të gjithëve, nuk duhet harruar që prapa zhvillimit te të gjitha këtyre teknologjive, si motor shtytës qëndrojnë gjuhët programore.

RSS
First234567891011Last

Kërko Blog

Më të shikuarat