Procesi i menaxhimit të problemeve të TI-s në ITIL[i] ka shumë hapa, dhe secili është shumë i rëndësishëm për suksesin e procesit dhe për cilësinë e shërbimit të ofruar. Hapi i parë është zbulimi i problemit. Një problem ngrihet ose nëpërmjet përshkallëzimit nga tavolina …
Menaxhimi i problemeve është një aspekt i zbatimit të ITIL që organizatave u shkakton “dhimbje koke”. Vështirësia qëndron në ngjashmërinë midis menaxhimit të incidenteve dhe menaxhimit të problemeve. Të dy proceset janë të lidhur në mënyrë aq të ngushtë sa …
Menaxhimi i incidenteve në TI është një fushë e menaxhimit të shërbimeve të TI-s (IT Service Management – ITSM) në të cilën, ekipi i teknologjisë së informacionit kërkon të kthejë një aplikacion, softuer apo shërbim të rrjetit në operacionet e …
Facebook është një nga rrjetat sociale më të përdorura në vend, ndoshta edhe në Botë. Kjo kompani është ballafaquar me shumë probleme që nga skandali me Cambridge Analytica, ku mendohet që ishin keqpërdorur të dhënat e shfrytëzueseve të kësaj platforme për …
Çdo ditë e më shumë po i ofrohemi vitit të ri, i cili duket sa premtues po aq edhe sfidues. Shohim se sa shpresë na japin zhvillimi i Inteligjencës Artificiale (IA) dhe aplikimi i saj tek Mësimi i Makinave (MM) …