Procesi i menaxhimit të problemeve të TI-s në ITIL[i] ka shumë hapa, dhe secili është shumë i rëndësishëm për suksesin e procesit dhe për cilësinë e shërbimit të ofruar. Hapi i parë është zbulimi i problemit. Një problem ngrihet ose nëpërmjet përshkallëzimit nga tavolina …
Menaxhimi i problemeve është një aspekt i zbatimit të ITIL që organizatave u shkakton “dhimbje koke”. Vështirësia qëndron në ngjashmërinë midis menaxhimit të incidenteve dhe menaxhimit të problemeve. Të dy proceset janë të lidhur në mënyrë aq të ngushtë sa …
Menaxhimi i incidenteve në TI është një fushë e menaxhimit të shërbimeve të TI-s (IT Service Management – ITSM) në të cilën, ekipi i teknologjisë së informacionit kërkon të kthejë një aplikacion, softuer apo shërbim të rrjetit në operacionet e …
Çdo ditë e më shumë po i ofrohemi vitit të ri, i cili duket sa premtues po aq edhe sfidues. Shohim se sa shpresë na japin zhvillimi i Inteligjencës Artificiale (IA) dhe aplikimi i saj tek Mësimi i Makinave (MM) …
Ransomueri mbetet edhe më tej kërcënimi më i madh sipas raportimeve të vitit 2017. Shtrirja e sulmeve të Ransomuerëve “WannaCry” dhe “NotPetya” – të mesit të vitit të kaluar – ka qenë e një shkalle të pa parë, duke afektuar …








